دستگاه تصفیه آب مدل سافت واتر

دسته:

2,300,000 تومان

موجود در انبار

آماده ارسال
مقایسه
نقد و بررسی اجمالی

دستگاه سافت واتر مونتاژ ایران جزو بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی ایرانی محسوب میشود. این دستگاه دارای شش مرحله فیلتراسیون است و از روش اسمز معکوس برای تصفیه آب استفاده می کند. پنج مرحله اول آلودگی ها ر از آب خارج می کنند و مرحله ششم باعث افزودن تمام مواد معدنی مفید به آب میشئد.

سیستم اسمز معکوس یکی از بهترین راه های تولید آب آشامیدنی تصفیه شده خالص است زیرا برخلاف سایر روش های تصفیه آب این سیستم ها بسیار کار آمد هستندو قادر به از بین بردن 95تا99درصد از آلاینده های شناور در آب هستند.

اسمز معکوس که بیشتر بع عنوان سیستمROشناخته میشود یک فناوری تصفیه آب را از طریق یک غشای نیمه نفوذپذیر عبور می دهدتا ذرات آلاینده را از بین ببرد.ROقادر به جدا کردن ذرات به اندازه یون ها .مولکول ها و حتی برخی از گونه های باکتری ها را از آب حذف می کند.

در مرحله اول دستگاه تصفیه آب سافت واتر یک فیلتر رسوب گیر الیافی با دقت 5 میکرون که باعث حذف شن و ماسه.گل ولای.لجن.جلبک.خزه.خاک.رسوب و ذرات معلق فیزیکیمی شود نصب شده است.

فیلتر کربن پودری نصب شده در مرحله دوم دستگاه تصفیه آب سافت واتر ممجب جذب کلر و ترکیبات کلر .ناخالصی های آلی.سموم دفع آفات و VOCها .آلاینده های شیمیایی نظیر تری هالومتان ها.هالو استیک اسیدهاو بو و طعم نامطبوع آب می شود.

در مرحله سوم فیلتر کربن بلک نصب شده که باعث تکمیل فرایند رسوب گیر الیافی و فیلتر کربن پودری می شود.

در مرحله چهارم باکتریها .ویروس ها و سایر میکروارگانیسم های ایجاد کننده بیماری توسط فیلتر ممبران تصفیه آب غیرفعال می شوند.

فیلتر پست کربن به عنوانمرحله پنج نصب شده و وظیفه آن حذف آلاینده ها و ناخالصی های احتمالی باقی مانده در فرایند تصفیه آب است.

در مرحله آخر یک فیلتر مواد معدنی که موجب افزودن مواد معدنی مفید و مورد نیاز بدن به آب می شود نصب شده است.

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دستگاه تصفیه آب مدل سافت واتر”

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی