دستگاه تصفیه آب مدل پیور لاین

دسته:

2,500,000 تومان

موجود در انبار

آماده ارسال
مقایسه
نقد و بررسی اجمالی

دستگاه پیور لاین دارای 6مرحله فیلتراسیون بوده و با کیفیتی قابل قبول از قدیمی های این صنعت است.این دستگاه کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی و دارای کیفیتی ایده آل است.از مزایای دستگاه تصفیه آب پیور لاین این است که پمپی با قدرت 125psiدر قسمت پایینی و پشت دستگاه قرار گرفته و دستگاهی فوق العاده کم صدا به ارمغان آورده است.پیورلاین دارای شیر تنظیمTDSگیج فشار آب فیلتر با متریال درجه یک و FOOD GRADEبوده و به سادگی طعم و مزه آب را برای شما دلنشین خواهد کرد.دستگاه آب پیورلاین دارای فیلتر ممبران 50گالن فیلمتک(FILMTEC)بوده و به سادگی به حذف نیترات .نیتریت.فلزات سنگین مانند سرب و جیوه می پردازد.همچنین فیلتر مینرال دستگاه تصفیه آب پیور لاین با قابلیت بهبود دهنده طعم و مزه آب از دیگر مزیت های این دستگاه است. نکته دیگر اینگه دستگاه دارای شیر سینک اهرمی فانتزی و مخزن تصفیه آب بزرگ 4گالن می باشد. به طور خلاصه میتوان PURE LINEرا دستگاهی کاملا هوشمند با دقت تصفیه بالا و اقتصادی خواند.

جزئیات مدل پیور لاین

تصفیه آب شش مرحله RO(اسمز معکوس)

فیلتر اول :PPپنج میکرون

فیلتر دوم:UDFکربن اکتیو

فیلتر سوم:PPیک میکرون

فیلتر چهارم:ممبران اسمز معکوس حذف ذرات تا قطر 0/0001 میکرون از جمله نیترات .نیتریت .سرب . جیوه .ارسنیک.ویروس.قارچ و باکتریها

فیلترپنجم:post carbonفیلتر پست کربن

فیلتر ششم:mineralمینرال

پمپ120PSI

دارای کیج فشار

شیر اهرمی فانتزی

ممبران فیلمتک

مخزن 4گالن

پک کامل به همراه اتصالات نصب

 

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دستگاه تصفیه آب مدل پیور لاین”

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی